wtorek, 30 kwietnia 2013

Don't worry, be happy

Zdobył jej serce pokazując szczęście.

Co było nie wróci,  żałujesz? - nie musisz.
Co było wczoraj to przeszłość, pierdol.
Stawiam na jutro, postawisz ze mną?

Wywołaj mnie z poczekalni na szczęście.

Nie zawsze można coś naprawić,
ale zawsze można zacząć od nowa.

jesteś moją definicją szczęścia

Ma jasne włosy, jaśniutkie oczy i zabójcze spojrzenie

- Wygodnie Ci się siedzi ?
- gdzie ?
- w moich myślach

Nie mam Ci nic do zarzucenia, oprócz rąk na szyję.

Jesteś silny, a ja chcę być Twoją pierwszą słabością.

Mam łeb pełen pomysłów , a Ty kurestwo w genach.

Nie bojąc się ryzyka.
Ryzyka porażki, odrzucenia, rozczarowań.
Nigdy nie wolno nam rezygnować z poszukiwania miłości.
Ten, kto przestaje szukać, przegrywa życie.

Uwielbiam proste przyjemności,
 to ostatni azyl dla ludzi skomplikowanych.

Jej serce po brzegi wypełnione uśmiechem.

Tylko przykryj mnie szeptem na koniec dnia
 i powiedz że kochasz.

Mam ochotę poczuć cię wszystkimi zmysłami!

Daj spokój z bólem i tak zbyt wiele czuję.

Z życia każdy ma tyle, ile sam sobie weźmie.

Siebie mi daj na własność,
 bo ma dusza bez Ciebie traci swoją wartość.

Boję się, że z czasem przestaniesz chcieć być ze mną .

Chciałabym móc wejść do twoich myśli,
potem wyjść i spytać co naprawdę myślisz.

Nie wiem co jest w Tobie, ale przyciąga mnie
do ciebie bardziej niż grawitacja do ziemi.

Nie chcę sam świata naprawiać, nie chcę, nie chcę.
Chcę tylko pokazać to, co mówi moje serce.

Chodź ze mną, chociaż zupełnie nie wiem dokąd,
chodź ze mną, by sens nadać życia krokom.

Nie wszystkie mają zgrabny tyłek i długie nogi.
Za to wszystkie mają serca i potrafią kochać jak nikt inny.

Nie mogę ot tak mieć wyjebane , to ryje banie
myśląc ciągle , że żyję dla niej.

Już nie boję się, Buki z Muminków,Arktosa z Tabalugi
czy Gargamela ze Smerfów.Boję się, że kiedyś Cię stracę.

Mówisz nieważne, a w sercu czujesz o wiele więcej.

Wiesz, to nie jest tak, że próbuję gdzieś uciec,
a nawet jeśli, to możesz być pewny ze wrócę.

6 komentarzy:

  1. Co było nie wróci, żałujesz? - nie musisz.
    Co było wczoraj to przeszłość, pierdol.
    Stawiam na jutro, postawisz ze mną?
    piekne i takie prawdziwe !

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne cytaty ;)
    Przy okazji zapraszam do siebie po wiele inspiracji oraz zachęcam do obserwowania ;)
    http://galaxyinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie świetne zdjęcia! Fajnie tak popatrzeć a czasami samemu czegoś takiego doświadczyć ^^

    zapraszam do mnie, myślę że Ci się coś spodoba^^

    kuferekczekolady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog :)
    zapraszam cie na mojego anitaturowska1.blogspot.com :) jak chcesz dodaj mnie do obserwowanych i skomentuj a na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknee ♥♥♥....
    Dodaję się do obserwatorów... Mogę liczyć na to samo? tu: www.fashionablerider.blogspot.com
    lub tu: www.memorieswillnotcomeback.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam^^
    Twój blog jest nie samo wity :D
    Od samego początku mnie zainteresował to tło, to pismo normalnie pisarka z Cibie będzie :D !
    Będę tutaj częściej wpadać ;)!
    Obserwuję ! xd
    tutaj masz mój link bloga - http://bella-czekoladowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń