czwartek, 11 lipca 2013

True love never die.

Prawdziwa miłość to nie związek idealny,
bo taki nie istnieje, ale pełen kłótni i godzenia, żalu i uśmiechów.
I mimo, że czasem ma się dość
nie poddajesz się, bo wiesz 
że z tą osobą jesteś szczęśliwszy niż z kimkolwiek innym. 

Jeśli dziewczyna wybacza Ci po tym, jak ją zraniłeś i nadal pokazuje, 
jak bardzo jej zależy -to uwierz, koleś, to ta jedyna.

Chociaż daleko jestem, to daję słowo myślami, 
pamiętaj, zawsze gdzieś obok.

Człowiek, który za czymś mocno tęskni 
nie jest świadomy tego co się z nim dzieje.

Wolę być dla ko­goś wszys­tkim, 
niż dla wszys­tkich tyl­ko fragmentem.

Najważniejsze jest to, żeby w pogoni za miłością i szczęściem 
nie zgubić samego siebie. Należy żyć tak by czerpać 
przyjemność z każdej chwili, tak by nie żałować tego co się robiło. 
Trzeba być sobą nie zależnie od sytuacji. Bo udając kogoś innego tracimy sens życia.

a prawda jest taka, że czasami 
tak mi Ciebie brakuje, że ledwo mogę to znieść.

Przyzwyczaiłam się już do niego, 
do częstych sprzeczek, uśmiechów i dziwnych spojrzeń.

Pierwsze przytulenie, obejmowanie, buziak coś pięknego.

-Dlaczego się wściekasz tylko go przytuliłam ! 
- Bo, bo - przez chwile trzymał mój cały świat !

- Nie lubię tego, że jesteś ode mnie o wiele wyższy. ­ 
-Zaufaj mi, jest w tym zaleta. ­ 
-Jaka? 
- Kiedy Cię przytulam możesz słuchać mojego serca, które bije tylko dla Ciebie.

Dopóki nie poznałam Ciebie nie wiedziałam, 
że tak bardzo można chcieć o kogoś walczyć.

A dziś Cię kocham o całe wczo­raj mocniej.

Bezwarunkowe uzależnienie swojego samopoczucia 
od obecności tej drugiej osoby.

Popełniłam w życiu wiele błędów, 
ale jeszcze nikomu nie powiedziałam "kocham cię" nie wierząc w to!

2 komentarze:

  1. Zgadzam się z wszystkim tym co napisałaś powyżej :)
    anitaturowska1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. święte słowa!

    Zapraszam do mnie na rozdanie lakierów do paznokci:)

    OdpowiedzUsuń