wtorek, 3 września 2013

I'm waiting for you

Bo nie w tym rzecz, żeby leżeć, płakać, szlochać. 
Ktoś cię kocha, to ty też się naucz kochać.

Potrafisz uzależnić, że przez Ciebie jestem ćpunem.
 Szaleje w euforii przez Twój każdy pocałunek.

Wiem, nie ucieknę już od przeznaczenia,
 bo u stóp mam świat, w oczach śmierć a w rękach grę mam.
 Strzelaj.


Być może ten rodzaj miłości, w którą wierzę jest nieosiągalny.

Tuż obok Ciebie. Jedyne miejsce na świecie, 
które potrafi w pełni uszczęśliwić.

To co jest pomiędzy nami jest dziwne i skomplikowane,
 ale żyć bez Ciebie nie mogę.

Nigdy nie jest tak, że nie masz nic.
 Masz wiele tylko nie to, co akurat chcesz mieć.


Chcę czuć Twój zapach, gdy się kładę do spania
 I martwic się o Ciebie, gdy zostajesz sama.

Gdy zamykam oczy i otacza mnie sen,
 czuję, że mogę wszystko, że mogę mieć co chce.

To co czuję do Ciebie jest jak kosmos- piękne i nieskończone.



Podaj mi dłoń, o tak ściśnij jeszcze mocniej,
 poczuj się pewnie skarbie, a może coś dotrze.
Strzepnij te łzy, uśmiechnij się, proszę już przestań,
 przecież wiesz dobrze tutaj jesteś bezpieczna.

Może Ty masz poukładane życie, ale ja za to mam co wspominać.

I zamalujemy wszechświat nasz bez używania farb.
 Akompaniamentem tętna rytmu serca nagich prawd.

13 komentarzy:

  1. Piękne cytaty! ;)
    Chętnie zaobserwuję i mam nadzieję, że wpadniesz też do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wolnej chwili wpadnę na pewno ! :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  2. Piękne *-*.
    www.mylittleworld3333.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne *-*
    zapraszam:
    ihopeinus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy blog i świetnie się go czyta ? Obserwacja za obserwacje ? Jeśli tak to zacznij i mi napisz a ja od razu Cię również zaobserwuję :) http://ideas-style-friends-ever.blogspot.com/
    Ps. U mnie nowy post w którym dowiesz się jak mogę Cię wypromować na moim blogu :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy post :)
    Będę zaglądać, może wspólna obserwacja ?
    http://modowyfreestyle.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm, podoba mi się. Super się czyta. Obserwuję.
    Zapraszam: www.purpleladyx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog! jesteś naprawdę ciekawą osobą! obserwujemy? jeżeli zaobserwujesz, odwdzięczę się w 100%. bejbeli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne cytaty :))

    zapraszam do mnie http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy pojawi się następny post ? Czekam z niecierpliwością !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. zapraszam :)
    http://kmemok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Prowadzisz swietny blog, na pewno jeszcze tu wpadniemy.Obserwacja za obserwacje? Jeśli tak napisz na blogu że już a my odwdzięczymy się tym samym


    Oliviandcaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ✿✿✿✿✿✿ Kolejny świetny post Śliczny wygląd bloga zazdroszczę *.* Dodaję do zakładek, bo na pewno będę wpadać i sprawdzać, czy są nowe posty! A może masz ochotę na wspólną obserwację? Zapraszam http://natirysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń