niedziela, 10 marca 2013

Fuck all, man.


Wbrew pozorom podoba mi się Twoje podejście do sprawy.
 Też chciałabym mieć na to wszystko wyjebane.

Potrafię zrobić Ci z życia burdel, wiesz..?

Na chuj mi wrogowie jak mam takich przyjaciół

Różnimy się tym, że Ja mówię to co myślę, a Ty mówisz to co inni.
Chciałam polecieć do najwyższego szczęścia, rozłożyłam skrzydła... i wtedy zorientowałam się, 
że jakiś  chuj powyrywał mi z nich pióra.

Artystycznie rozpierdala mi sie życie..! 

Jeszcze nie raz spieprzymy to na czym nam naprawde zależy .

I nie gadaj o mnie jak nie gadasz ze mną, bro. 

Nigdy nie poświęcaj dla kogoś wszystkiego . Ludzie odchodzą . Oni zawsze to robią.. 

Dam Ci tysiąc powodów,by Twoja nienawiść była jeszcze większa! 

Wchodząc ze mną w wojenne ścieżki... gratuluje odwagi, współczuje głupoty.

Nadejdzie czas rozliczeń, to podziękuje wrogom.

Każda zła myśl na Twój temat znika w chwili,
gdy znów spojrzysz na mnie tymi niebieskimi oczami. 

Stań z boku, daj spokój i nie prowokuj!

Gdybym kierowała się rozumem, byłabym zimna jak kamień i bogata jak głupiec,
 który odtrąca wszystkie te dobre serca.


Mam Cię w pewnym miejscu, ale na pewno nie w sercu.

Nie umrzesz za mnie więc nie mów jak mam żyć.

Lecąc z wiatrem jesteś skazany na jego kaprys, lecąc pod wiatr
 - wystawiasz się na złość tych którym przetniesz drogę

Cios za cios, słowo za słowo, nie ważne co było wczoraj.

Zło to droga, z której nie ma wyjścia.

Bo wiesz, każda próba złamania Ci serca nie wchodzi w grę. Jesteś za wielkim chujem. 

I w końcu zamarzniesz z zimna jakie wieje z twojego wnętrza. 

To śmieszne, gdy ludzie którzy Cię nie znają maja czelność wypowiedzieć o Tobie słowa, 
których nigdy nie chcieliby usłyszeć o sobie. 

Opowiedz mi o tym, jak czujesz się z satysfakcją niszczenia w ludziach tego, co było najlepsze.

Nie chce mi się pluć Ci w twarz. Stać mnie na coś lepszego.

Twa złość przypomina mi błyskawicę, która wygląda groźnie, a tak naprawdę upiększa niebo. 


'Bez skrupułów, tak jak hiena, żadnych zahamowań nie ma

Powiedz coś, chwyć tą złość, rzuć nią we mnie.

 Znów milczysz, już przestań. Nie można tak codziennie. 

I tylko szkoda westchniesz, trudno. 

11 komentarzy:

  1. Super napisane ;)

    miiikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. najbardziej podoba mi się :
    Znów milczysz, już przestań. Nie można tak codziennie.

    obserwuję , bo jest tu świetnie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat jest cytat mojego ulubionego rapera TAŁI .
      Bardzo polecam, jest po prostu świetny.

      Ps. Bardzo miło to słyszeć :)

      Usuń
  3. Fajny blog. Podoba mi się to, że nie boisz się wyrażać samej siebie :)

    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam: http://musicalna.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog :)

    Liczę na twój komentarz na moich blogach!

    uzalezniona-od-olowka.blogspot.com
    odcienie-teczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Idzie Ci coraz lepiej :)
    Zapraszam do mnie:
    http://bedziepieklobaby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne cytaty;)
    pozdrawiam, http://likesilvergirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne cytaty jak i blog ;>. obserwuje i pozdrawiam :D
    zapraszam do siebie http://przyjazn-nie-ma-definicji.blogspot.com/ ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawdziwe :)

    ♥ opisałam nowy sen na blogu http://and-when-i-close-my-eyes.blogspot.com/ mam nadzieję, że zajrzysz ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog *.*
    zapraszam do mnie http://bellabetty.blogspot.com/
    + obserwuje :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie tu masz :3
    zapraszam do mnie ~ http://weightoftheworlds.blogspot.com/ ; )

    OdpowiedzUsuń