piątek, 22 marca 2013

Happiness.. you are here ?


Wszystko czego potrzebujesz uwierz, że już jest w Tobie 

A wiesz co boli najbardziej? 
Gdy mijasz mnie tak cicho ze wzrokiem wbitym w ziemię.

Gdy mają problem przeżywają to różnie:
 oni piją wódkę, one płaczą w poduszkę.

Zrezygnować z marzeń ze strachu przed porażką
 to jak popełnić samobójstwo ze strachu przed śmiercią.


Podobno mówią, że czas leczy rany,
 lecz dla mnie czas się zatrzymał odkąd nie  ma Cię przy mnie.

Jak mam odmienić słowo pech, gdy nawet nie wiem co to szczęście,
 a Ty dokładnie o tym wiesz 

Co los połączył nagle rozdziela, gasząc płomienie miłości i wspólne marzenia.

Zamknij oczy będę mówił słów i tak nie widać. 

Jak narkotyk miłość uzależnia. 


Schowajmy do plecaka miłość, radość, nasze szczęście.

Nigdy nie wmawiaj sobie, że nie dasz rady.
 Wiara w siebie to podstawa osiągnięcia sukcesu.

Zamnij oczy, podaj mi swą dłoń. 
Wspólnie razem postawimy do przodu kolejny krok.

Budzić się, widząc obok Twój nieziemski uśmiech.

Masz cholernie trudny charakter. Pech chciał, że lubię wyzwania.


Ułamek sekundy, jedno krótkie spojrzenie,
 jedno szybsze bicie serca, pierwsze zetknięcie ust. 
Wszystko, co trwa najkrócej, jest rozpamiętywane przez długi, długi czas.

A jak się do Ciebie uśmiechnę , to przytulisz mnie tak mocno?

Lubię patrzeć na Ciebie jak nieudolnie próbujesz zamaskować fakt,
 że przed sekundą tak intensywnie się we mnie wpatrywałeś

Uwielbiam łamać zasady, patrzeć w niebo. 
Wracać do wspomnień i śmiać się z niczego.


Mijamy się, choć oboje wiemy, że powinniśmy być razem.

Był niczym narkotyk, nieźle musiała walczyć by się
go pozbyć, a on ciągle wracał, jakby na złość.

4 komentarze:

  1. Mijamy się, choć oboje wiemy, że powinniśmy być razem - bardzo mądre !

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, otagowałam Cię w zabawie Liebster Award. Wszystko możesz przeczytać w mojej nowej notce z dnia '23 marca'. A więc zapraszam do zabawy. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo to kolejna nominacja jednak nie biorę udziału w Liebster Award.

      Usuń
  3. Smutne , a zarazem takie piękne , wyrażające tyle emocji ale nawiązujące tylko do jednej *

    OdpowiedzUsuń