wtorek, 18 grudnia 2012

Hope

Klucz do mojego serca, wyrzuć gdzieś daleko w morze.
I obiecaj mi, że nie będziesz chciała go z powrotem.

-Co chcesz usłyszeć ?
-Ciebie.Po prostu Ciebie.

A wiesz co boli najbardziej? Gdy mijasz mnie tak cicho ze wzrokiem wbitym w ziemię.



Chcę żebyś tylko mi zaufał.

Mama mi mówiła, że to wszystko kiedyś minie, bo to nie życie jest piękne, tylko chwile.

Ogarnij się dziewczyno, będzie dobrze, bo musi tak być.

I możemy uczyć się kochać jeszcze raz

To jest w gwiazdach
Zostało napisane w bliznach na naszych sercach.



Nieszczęście, to chyba jest mi już pisane.

Nigdy z Ciebie nie zrezygnuję !
To w Tobie widzę sens mojego życia.

Ogarnij, użalanie się nad sobą w niczym nie pomoże, zapal fajke, spluń na przeszłość i idź dalej.

Teraz jest najlepszy czas, by użyć słów, przecież jutro mogą nie zadziałać już.

Wiem, że któregoś dnia pomyślę o sobie. Na pewno to zrobię.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz