niedziela, 16 grudnia 2012

Pain .

To na co mogę liczyć to jedynie odpowiedz ciszy. I nienawidzę słów 'będzie dobrze', bo po tych słowach każdy po prostu odszedł.

Cel jest jedyną misją, bo łatwo upaś jest tak nisko. Czujesz tylko smutek, złość i wstyd, prócz tego nie masz już nic.

Pijany człowiek wypowiada trzeźwe myśli.



I gdyby nie to wszystko, to byłoby dobrze wiesz, a tak poza tym, to wcale nie jest ok, nie jest ok, cześć.

Może umiem tylko ranić, dławić w sobie smutek, nie mogąc go zabić i za nic stąd uciec.

Myślą, że są lepsi, nie są, nie czuj się gorszy . Kto im dał prawo żeby móc nas osądzić ?

Może nie wystarczę, ale będę tuż obok. Prócz ciebie nie ma mnie dla nikogo.

Kochanie damy radę,ale trzymajmy się razem!

Mam coś czego nie mam i mieć nie mogę, mam Ciebie. 

Ty urodą zyskasz dużo znajomych . Ja charakterem zyskam prawdziwych przyjaciół .

Bez Ciebie jestem nikim.

I tak po prostu z dnia na dzień przestali dla siebie istnieć.

Miało być dobrze. Właśnie, miało. 

Najbardziej boli brak Twoich dłoni.

Czy jeszcze pamiętasz, że zostałeś stworzony do radości ?

Dobrze jest tęsknić, gdy tęskni się z wzajemnością .

Są ludzie którzy swoim charakterem niszczą to co zbudowali sercem.

Życie pisze najbardziej oryginalne, najbardziej komiczne a jednocześnie najbardziej dramatyczne scenariusze.

Obiecaj mi, że nie odejdziesz.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz