wtorek, 18 grudnia 2012

Love, love, love...

Tak naprawdę w życiu nie ma nic cenniejszego, niż radość w oczach osoby na której Ci zależy.


Im jest ciężej, trudniej, jestem bliżej. I tylko Twój uśmiech pcha mnie do przodu.


Chcę patrzeć z Tobą w jedną stronę, zapomnieć o tych rzeczach co łączą przemoc z domem.


Wszystko dla ciebie, jak wiele, może nawet nie wiesz.

Żyję w myśli, że wiesz kim jestem, że nie jestem dla Ciebie powietrzem .

Ostatnimi czasy , doprowadzasz moje myśli do szału . 

Poczuć tą cudowną, jedność gdy Twój wydech a mój wdech.


Nie umiem cię pocieszyć, kiedy patrzysz w przeszłość, ale mogę wziąć dobre wino i pójść tańczyć w deszczu z Tobą.

Spijam słowa z Twoich ust - bezwarunkowa miłość !

Jedyny sposób czuć ten życia powiew, obudzić się jutro i nadal ufać sobie. 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz