środa, 9 stycznia 2013

Everything and Nothing



Wszystko się zmieniło. Dziś już nie przyjaźnimy się z tymi osobami co mieliśmy się przyjaźnić na zawsze. Kochamy zupełnie inne osoby niż kiedyś. I wszystko jest inne. Nie umiem powiedzieć czy lepsze, czy gorsze. Po prostu inne.

Chcę Cię takiego jak kiedyś.

Tak naprawdę to połowa świata mi Ciebie przypomina.

Wszystko czego potrzebujesz uwierz, że już jest w Tobie.

Bądźmy egoistami, pijmy, palmy, bluzgajmy, róbmy melanż każdej nocy, zapomnijmy o miłości.

Czasami wystarczy jedno spojrzenie, jedno przypadkowe spotkanie, a wszystko wraca ze zdwojoną siłą.

Jestem zła , wredna , marudna i jestem mistrzem w niemiłych docinkach . Niedługo zawładnę złym światem , więc kurwa mnie nie drażnij .

Nauczyłam się kasować dni, zamykać rzeczywistość i udawać, że oddycham. 


Mogę się na Ciebie obrażać sześćset trzynaście razy dziennie, ale i tak nie wpuszczę nikogo na Twoje miejsce.





Dużo łatwiej jest przecież powiedzieć 'wszystko w porządku', niż tłumaczyć, dlaczego najchętniej rozwaliłabyś łeb o ścianę.

Czuję Twój smak, słyszę jak Ci bije serce.Czuję Twój dotyk i mówisz do mnie jeszcze.Teraz wiem, za czym tak naprawdę tęsknie.

Jesteś wszystkim czego potrzebuje i czymś więcej.

Kiedy się czegoś mocno pragnie, to cały wszechświat działa potajemnie na naszą korzyść.

Zwolnij, zastanów się i żyj chwilą. Ciesz się każdą sekundą, jakby to była ostatnia.

Fizycznie już mnie nie obchodzisz, psychicznie moje serce rozpierdala od środka fakt, że masz na mnie wyjebane.

Jesteśmy tacy zakochani, całkiem sobie oddani, przecież to widać.

Czasem jedno spojrzenie jest warte więcej, niż tysiąc słów

Bądź kimś, kto przytuli gdy zobaczy chwiejącą się łzę na koniuszku mojej rzęsy.

Mam pistolet, dwa naboje i nas dwoje, to koniec.


3 komentarze:

  1. Świetny blog. ♥

    Zapraszam na mój..
    http://lebenlax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No i mam opis na gg . Dzięki ;d
    http://www.lifefaschionandelse.blogspot.com/
    Wpadnij ;)

    OdpowiedzUsuń