wtorek, 8 stycznia 2013

Falling in love.

Przyjdź, a powiem Ci  jak reszta świata przestaje dla mnie istnieć, gdy Cię widzę.

Chciałbym z Tobą pójść lecz nie umiem stawiać kroków,

 nie pamiętam już jak mam czytać z Twoich oczu.



I napisał bym do Ciebie ale jakoś brakuje słów.
.
Twoje oczy, gdy układaliśmy wspólnie plany,
te w których nie było nienawiści i zdrady.

Może czujesz to co ja i za czymś tęsknisz. 
Wszystkie myśli, uczucia, których nie masz gdzie pomieścić.


Chcę Ci dać co najlepszego mam w sobie.

Choć nie jesteś ani w 1% narkotykiem, nikotyną czy alkoholem to uwierz, 
uzależniasz jak mało co.

Razem z Tobą staje się łatwiejsze wszystko.
 Przy Tobie czas staje w miejscu, choć tak naprawdę leci szybko

Zakochuję się w Twoich oczach, które mnie jeszcze nawet nie poznały.



Jestem zimny niczym podmuch wiatru, więc weź mnie w swoje ramiona.

To, że milczę nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia,
Bo każda kolejna rozmowa jest powodem by się w Tobie zakochać.

I to już rutyna, od kiedy pamiętam noc w noc kradniesz mi sny.

Tego samego chcą, tego samego się boją.

Ustatkuj się ze mną
Okryj mnie
Przytul mnie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz