piątek, 11 stycznia 2013

I'm still around

Brak tylko tej jednej osoby , a czujesz jakby cały świat był wyludniony.

Wiem, że czasem bardzo trudno mnie kochać, ale chyba łatwo jest zobaczyć tę miłość w moich oczach.

Powspominajmy razem, może przypomni nam się jak byliśmy dla siebie ważni.

Biegasz dookoła zostawiając blizny.


Jest dobrze, ale tęsknię za tym, co było kiedyś .

Może też znasz to uczucie, kiedy za dobre intencje i za pomoc dostajesz kopa w dupę.

Brakuje mi twojego uścisku, szeptania do ucha. Moja miłość jest głucha,
A serce rozumu nie słucha.

Nie zawsze można coś naprawić, ale zawsze można zacząć od nowa.

Łatwiej jest oddychać, gdy kochasz.


Daj mi odczuć,
że to wszystko ma sens.

Wspomnienia rozwalają moję głowę, uciec przed nimi nie mogę. 
krzyżują moje plany, rozwalają prostą drogę.

Nienawidzę jak mi zależy. Wolę jak jest mi wszystko jedno.

Im dłużej panuje cisza, tym trudniej ją przerwać.

Ja nie wiem czy jestem zła, czy szczęśliwa, czy mam na wszystko wyjebane, czy mi zależy i się przejmuje. Ja po prostu nie ogarniam co się ze mną dzieje. 



Ból doświadczeń sprawia że śmiech znika, mówili nie patrz, mówili nie dotykaj,
 mówili nie myśl co zdarzyć się może.

Kochaj moje smutki jak ulotne chwile, jak spadające gwiazdy. Piękne, ciche i gdzieś daleko, 
które znikają zaraz i długo się ich nie pamięta.

Pokaż serce, ukryj dumę.

Czasem ciężko jest odróżnić miłość od pożądania, tęsknotę od zwykłego przyzwyczajenia.

Płyną chwile, niby inne, a takie same. Wisi księżyć gdzieś ponad ulicami, na nich ludzie omotani, niby inni, a tacy sami.







1 komentarz:

  1. ciekawa notka, kilka tekścików boskich ♥♥

    obserwuję i czekam na kolejne notki

    OdpowiedzUsuń